Followers

Friday, March 19, 2010

sharing is caring...=)

salam....saya baru sampai ke uia setelah balik ke rumah sekejap...konon-konon nak amik semangat untuk exam la...hehe....






besnye dapat balik rumah...tapi kat rumah, air kena catu...ada waktu tertentu je ada air...sebb cuaca panas sangat..tue yang pahang alami masalah air tue...hehe

seperti bese,setiap kali balik rumah,saya hanya menghabiskan masa di rumah...bila petang, join makcik2 kat sana borak-borak...dan jugak layan budak-budak tue...hehe..

gambar kat atas tadi,gambar yang saya amik petang tadi kat terminal..before naik bas ke UIA...dorang sibuk nak ikut..hehe...perjalanan dari rumah ke terminal bas temerloh yang memakan masa hampir 15 minit riuh rendah dengan suara dorang yang asyik bercerita...dan bergaduh dengan saya..hehe

tapi yang bagusnya, dorang dah nampak matang sikit..dah pandai baca doa n berzikir...(walaupun dorang saje cari gaduh ckap saya tak pandai berzikir..hehe)..

dan saya tengah usaha untuk mewujudkan suasana lebih islamik dalam family saya...biarla bermula perlahan-lahan..islam is the way of life....saya takkan putus asa..insyaAllah semuanya akan dipermudahkan asalkan ada usaha....

kesimpulannya, saya suka balik rumah..dapat jugak tengok cite CSI..satu2nya cite yang wajib saya tengok bila balik rumah...sebb dulu cita-cita saya nak jadi ahli forensik..huhu...berada di rumah memang bes...sekurangnnya dapat menenangkan hati dan perasaan...final exam is juz around the corner...but i'm not really prepared...haih...kuat husna..

doakan saya ye..exam start dari 24hb sampai 7hb april nie...

nanti lepas exam,saya update lagi ye...lupa..saya bakal dapat anak saudara sulung insyaAllah bulan Jun nie...doakan akak saya selamat melahirkan...

insyaAllah...salam...

2 comments:

  1. assalamualaikum
    smoga tenang mnjawab soalan exam

    ReplyDelete
  2. salam..
    selamat menjalani peperiksaan..

    ReplyDelete