Followers

Tuesday, June 15, 2010

ukhwah..sangat indah...=)

salam..tiba-tiba teringat permintaan siti khadijah,one of my best fren yg juga merupakan roomate saya kat UIA Kuantan nie...jadi,kali nie saya nak tulis tentang dia yg lebih dikenali sbgai Siti dan juga seorang lagi kawan baik saya,siti nur sarah...=)


sarah..merupakan sahabat saya yg paling rapat semenjak menjejakkan kaki ke UIA PJ lagi...dia roomate saya masa kat sana..juga merupakan classmate saya sejak 3tahun yg lepas..hehe...banyak kenangan manis dan pahit yg kami kongsi bersama...saya sangat sayangkan dia...cuma payah nak luah je..hehe...dia sahabat yg sangat baik..kat kuantan nie,kami berjiran...jadi,memang setiap hari saya or dia akan datang ke compartment masing2..lagipun,kami sama course..jadi,memang senang nak bincang apa-apa..lagipun,kami berasal daripada negeri yg sama..iatu kelantan ku yg indah..hehe..kawan-kawan yg memang mengenali saya,memang sedia maklum tentang hubungan rapat antara kami..sampaikan ada yg cakap,'di mana ada sarah,disitu ada husna'..dan sebaliknya..hehe..saya selalu menyakat dia..hehe....tapi,saje2 je..bukan serius pun..hehe...dengan sarah jugakla,saya selalu outing bersama..hehe...

ok..sekarang tentang siti pulak ye...siti nie pun memang sekelas dengan saya daripada kat PJ dulu...memandangkan nama kami bermula dari "siti"..hehe...jadi,sampai sekarang memang classmate dan kat kuantan nie,siti jadi roomate saya...siti nie pendiam sikit...tapi bila bukak mulut,semua orang terkejut..hehe..dia sangat berdedikasi bila diberi tanggungjawab...baik hati...hehe..kebiasaan kami,setiap kali bulan ramadhan,kami akan bukak puasa bersama-sama...saya,siti,siti afifah,sarah,aisyah,najwa dan nuraidah...hehe..sangat bes..kongsi makanan sama-sama walaupun rindu nak makan kat rumah kan...study pun sama-sama..dan kalau ada presentation or group assignment,memang kami akan bersama..."siti's group"..hehe..indahnya kan...maafkan saya kalau saya ada menyinggung perasaan kalian..ialah..kadang-kadang emo sikit..huhu..thanks for all of u including huda,kak sa,kak muni,cik nat,baiti for being my friends...love u fillah....=)

2 comments:

  1. eh,mcm kenal jer Quran kt gmbo atas tu..hehe..cayang RX8,cayang ct's group,cayang huda abl,cayang byt acr,cayang kaksa adnt,cayang kakmuni & cayang che nat apm fiqh pmacy..hehe

    ReplyDelete