Followers

Thursday, July 22, 2010

Ambang Ramadhan..=)



salam....bulan Ramadhan makin menghampiri..tapi,sejauh manakah kita bersedia menghadapinya..atau..mungkin ajal kita bakal dijemput sebelum kita sempat menyambut kedatangannya..kita tak tahu kan..

berkenaan dgn poster nie,saya menjemput semua sahabat-sahabat utk turut sama menjayakan sambutan ambang Ramadhan nie...kita akan tidur di masjid tengku Ampuan afzan(dekat pasar malam) pda hari sabtu malam ahad..then,pagi tue akan ada qiamulail,solat subuh berjemaah dan juga kuliah subuh...its a great experience when the first time i slept in the mosque two years ago...=) insyaAllah,keselamatan dan batas akan terjamin...

moga-moga,sedikit usaha kita nie dapat menjadi sebab utk merasai nikmat syurga Allah di akhirat kelak...=) harap kita dapat usaha sama-sama merebut ganjaran yg berlipat kali ganda yg Allah janjikan pada bulan nie...sesiapa yg belum mengganti puasa yg ditinggalkan,harap dapat melakukannya dgn secepat mungkin ye..

ok....dah habis promote..hehe....bila saya fikir-fikir balik,tanggungjawab memang melebihi masa yg kita ada...selagi mana kita bernafas kat muka bumi nie,selagi tue la,kita kena usaha sedaya upaya utk melaksanakan tanggungjawab tue..tak kisahlah sebgai seorang muslim,pelajar,ahli keluarga,society dan lain-lain..ok la...saya nak kena study..sebab petang nie saya ada meeting..then,ifthar(berbuka puasa)..then lepas maghrib,ada meeting lain pulak....doakan saya istiqamah ye..=)

No comments:

Post a Comment