Followers

Wednesday, November 3, 2010

symptom-symptom final exam....

Salam…symptom-symptom final exam…bersifat sementara…stimulation occurred only when the final exam is coming.haha..macam-macam symptom pelik yg dapat dilihat setiap kali tibanya final exam…apa yg bakal saya kongsikan nie berlaku pada saya dan kawan terdekat je ye…sebab tak sempat nak update dgn kawan-kawan yg lain..=P

1) Main bunga api kat dalam mahallah(hostel)…..haha…sebenarnya bunga api nie sy dah beli lama..dari bulan puasa hari tue lagi..konon-konon nak main la….haha…(terdesak nak jadi macam kanak-kanak riang)…tapi,asyik tertangguh sebab tak ada pemetik api…tapi,malam tue,ada makan kek kejap…bila saya tengok ada je pemetik api,terus teringat kat bunga api…apa lagi…saya bertukar wajah..terus berlari,terlompat mcm kera kena belacan sebab excited nak main..haha….dan…bermainlah sekumpulan kanak-kanak riang(muna,ayu,mas,ena,husna,sarah,pijah,tiqah nai,khadijah)…ada lagi kot sorang dua yg tertinggal…hehe..excited tau sebab dah lama tak main…happy…^_^

2) Owh..nie berlaku pada saya..sepanjang hayat tak pernah bawak nota masa nak g beli makanan kat kafe….sebab tak baca pun..haha..tapi sebab cuak nak exam…rasa rajin nak bawak…akibatnya…kena perli la dengan mereka-mereka nie..haha..as expected,memang tak baca pun..=P

3) Ha….symptom lain….esoknya ada dua paper yg tough….paling susah bagi saya iatu basic medicinal chemistry dan juga pathology…dan juga tak ada gap…straight ada exam for 3 days….tapi malam tue..kitorang relax je…haha…boleh pulak masak spaghetti dan panggil kawan-kawan makan….ahahaha..bukan saya masak ye…mane reti masak makanan western..then lewatlah kami start study..haha..pelik kan..orang duk kalut..kitorang makan spaghetti..huhu…

4) Sentiasa ada makanan kat bilik..konon-konon guna energy banyak utk study..jadi asyik lapar je..huhu…tapi nak turun beli makanan masa lunch punyalah malas..konon-konon khusyuk study la..huhu.

5) Asyik mimpi exam je setiap kali tidur..waaa…cuaknye..huhu..kepala dah pening sebab tak cukup tidur…nota berselerak atas meja….bukan selalu pun…3 minggu je kan..huhu…

6) Ha….nie lagi pelik…tengah-tengah study pasang lagu raya….shahdu je rasa walaupun raya dah lepas..ish2..syndrom makin teruk…haha..

7) demam...owh..nie berlaku pada saya...exam kali nie,demam teruk..kejap panas,kejap tak panas...sejuk sampai menggeletar..pening..batuk....sore throat...ish2......takut nak exam agaknya..haha....

nie la sebahagian symptom-symptom yg dapat dilihat..alhamdulillah,saat-saat getir dah berlalu.....exam tak habis lagi sebenarnya...cuma ada gap 3 hari...bolehlah relax kejap..huhu..apapun,good luck ye utk semua.....jaga ibadah ye......tak guna study hard tapi hubungan kita dengan Dia tak dijaga..actually,saya ada nak tulis satu entri..tapi tengah kekurangan bahan je..mane boleh main tulis je kan....insyaAllah..saya akan tulis nanti....

^_^


No comments:

Post a Comment