Followers

Thursday, March 4, 2010

diari harian....

salam..alhamdulillah saya selamat tiba di temerloh pada pukul 7 malam tadi..sebaik turun dari bas,dah nampak kelibat ma ayah saya yang setia menunggu...ma say bertanya..nape mata bengkak je?..hm..saya hanya tersenyum...

sampai di rumah,saya mula bertanya tentang masalah sebenar..terlalu berat rasanya...alhamdulillah,saya tak menangis..biasanya begitula...saya takkan menangis depan ma ayah saya..bukan nak hipokrit,,cuma tak nak dorang tengok saya nangis...walaupun saya jenis mudah nangis,tapi saya prefer nangis senyap-senyap...

saya akan kuat..walaupun bila fikir,ya Allah beratnya...tapi saya tahu Allah takkan bagi ujian yang saya tak mampu laluinya...tahla...serabut sebenarnya..banyak perkara nak fikir.....

ok la...tue je kot..saya mintak maaf sebab tak dapat nak share ilmu buat sementara..insyaAllah nanti ada masa,saya akan masukkan serba sedikit ilmu untuk manfaat bersama ye...salam..

2 comments:

  1. semoga apa yang mendatangimu, dipermudahkan olehNya. dugaan diberi kerana Dia sayang kpd kita..^-^

    ReplyDelete
  2. salam siti husna.. manusia tak kan sunyi dari ujian kehidupan..inilah realiti kehidupan.. bnyak jenis peringkat ujian hidup, ketika di bngku sekolah, di alam universiti (sekarang) dan seterusnya bakal tiba... jika buntu, bnyk kn ingat pada NYA dan mohonlah bantuan dari NYA.. ingat jika kita banyk dugaan dari NYA.. pasti ada insan lebih bnyk dugaan dari kita..

    ReplyDelete