Followers

Thursday, April 15, 2010

buku: majalah SOLUSI..



salam....dah lama tak upload gambar buku-buku yang saya baca kan...kali nie saya nak cadangkan semua yang view blog saya nie untuk baca dan jadikan majalah nie sebgai majalah bulanan...dah hampir 6 bulan saya jadi pembeli setia majalah nie..walaupun harga majalah nie agak mahal iatu RM 9,tapi sangat berbaloi...

kat dalam majalah nie, ada banyak maklumat merangkumi semua aspek dalam hidup kita..dari segi keluarga,kewangan,muamalat,munakahat,jenaka,kesihatan,agama dan lain-lain..apa yang menarik,penulis-penulis artikel dalam buku nie terdiri daripada pendakwah yang hebat..antaranya ust hasrizal,ustzah bahyah,ustazah fatimah syarha,dr farhan hadi,dr fadzillah kamsah,ust pahrol dan lain-lain..

bila baca majalah nie,secara tak langsung dapat tambah ilmu kita di samping membuka minda kita supaya sentiasa peka...kan ada phrase 'bangsa yang membaca adlah bangsa yang berjaya'..lebih kurang la..huhu...tapi..majalah nie macam payah sikit nak cari...kalau kat kawasan rumah saya nie, tak da pun kedai buku yang jual majalah nie..bese kat UIA,majalah nie ada jual kat kiosk..dan boleh wat langganan..tapi tak mampu la pulak..

apapun,saya sangat cadangkan kita baca majalah nie..majalah islamik yang merangkumi keseluruhan kehidupan kita..dan bolehlah share apa yg kita tahu pada org lain..isyaAllah..

3 comments:

  1. Ak dpt bli dgn hrga rm7.00 =).

    ReplyDelete
  2. ui..mana aci..huhu...aku x sempat nk beli keluaran bulan nie..n akan terlepas keluaran sepanjng cuti nie..rugi2...

    ReplyDelete
  3. salam kak..kak nak tak sy nak jual majalah solusi sy..dari book 1 sampai book 40..kalau akk berminat akk pm sy ye..sy nak jual dgn harga 50%

    ReplyDelete