Followers

Wednesday, September 8, 2010

salam aidilfitri..maaf zahir batin..=)



salam....di kesempatan ini,saya SITI HUSNA IZZATI BT MUHAMAD OTHMAN ingin mengucapkan SALAM AIDILFITRI DAN MAAF ZAHIR BATIN kepada semua sahabat-sahabat yg mengenali saya melalui blog nie dan juga kepada semua yg sudi singgah di blog nie...maafkan saya andai kata kewujudan blog nie membwa kesan yg negatif kepada semua...maafkan saya andai apa yg saya tulis nie kadang-kala beremosi dan lain-lain....terima kasih pada sahabat-sahabat yg mengenali saya yg sentiasa menyokong usaha saya dalam meneruskan blog ni....

semoga kedatangan syawal ini membawa kebaikan kepada kita semua...sedihnya rasa bila Ramadhan kian berlalu pergi....sempat ke kita bertemu Ramadhan yg akan datang??kita tak tahu....

bercerita tentang sambutan aidilfitri,saya hanya menyambutnya di Pahang bersama keluarga...sedihnya sebab tak dapat pulang ke kampung yg juga merupakan negeri kelahiran saya iatu Kelantan darul naim....tak dapat nak berkumpul dengan saudara mara yg memang sangat jarang dapat berjumpa..kadang-kdang setahun sekali je dapat jumpa..tu pun sekejap je....huhu...tak dapat jumpa nenek saya...tak dapat ziarah kubur arwah tok ayah dan tok wan saya....takpelah..insyaAllah raya haji nanti kami akan balik ke kelantan....

menu hari raya yg saya suka...hm...tak ada sebenarnya..tak ada makanan yg saya betol2 suka...tapi sejak 2,3 tahun lepas,saya jadi suka makan ketupat nasi daun palas....dengan rendang..hehe..tapi,saya tak reti nak anyam ketupat walaupun dah banyak kali belajar...apala husna ni.....

kuih raya...hm..biasa-biasa je..saya makan je...tak ada kuih yg saya betol2 suka....lagipun saya lagi suka makan kerepek daripada makan kuih raya..hehe....sambut raya di pahang pun best jugak walaupun tak ada saudara kat sini..saudara mara saya ramai kat kelantan dan terengganu....T_T...tu yg sedih tue...

ok la..selamat beraya..hati-hati di jalan raya..jangan tamak ye masa makan nanti...besederhanalah ye....kalau ada rasa nak bagi duit raya kat saya,ibarat pucuk dicita ulam mendatanglah..hehe..

ok...salam aidilfitri...ukhwah fillah..=)

No comments:

Post a Comment