Followers

Friday, June 28, 2013

corat coret..

bismillah....

alhamdulillah,rajin jugak nak menulis lagi...

update terbaru, result final exam final semester dah keluar...alhamdulillah,saya lulus semua subjek dan insyaAllah boleh graduate dengan jayanya tahun ni....alhamdulillah....final semester,tekanannya luar biasa..huhu..tapi alhamdulillah Allah mudahkan...sekarang,nak tunggu my abang habiskan final blok which is surgery dan jugak his final pro exam after raya ni insyaAllah..so tahun ni,my abang tak boleh nak beraya sangatla...=P

there is one bad news...saya keguguran...Allah..Allah...saya sangat berharap untuk pregnant lagi...tapi maybe tak ada rezeki lagi hasya nak dapat adik...saya dah syak akan keguguran bila ada minor bleeding...ni dah kali kedua keguguran....=( then,saya mintak Abang hantar saya untuk berpantang di temerloh sebab saya tak larat nak jaga hasya dalam keadaan berpantang..huhu...sedih sebab tak sempat tengok baby melalui scan...doakan lepas ni kami ada rezeki lagi ye...

masa kat temerloh,alhamdulillah...hasya dah boleh berjalan tanpa pegang apa-apa...saya dah pernah bagitahu yg hasya dah boleh bertatih tapi takut sangat nak lepaskan tangan ummi dan abi..alhamdulillah,akhirnya hasya dah berani...congratz sayang...and of course, ummi orang pertama yg tengok hasya berjalan..alhamdulillah.....=) lepas je boleh berjalan,bukan main ligat lagi hasya asyik nak berjalan je 24jam....maklumlah baru boleh 'kaki'...seronok dan lucu bila tengok aksi hasya...just like walking like a bear..=P

saya berpantang di temerloh dalam 2minggu....memang tak online langsung...ok jugak,at least bolehla create bonding hasya dengan tok ma and tok ayah..plus,kat temerloh,hasya ada geng nak main..habis bersepah rumah..huhu...

sabtu yg lepas,baru saya balik ke kuantan semula....sambil masih memikirkan keguguran...Allah sebaik-baik perangcang kan..so, sekarang saya dah jadi full time housewife....menunggu panggilan kerja....so far,dah dapat first letter daripada JPA utk confirmkan pengesahan kerja dan habis study..sangat berharap dapat kerja di HTAA je....huhu...moga-moga Allah permudahkan...

rasanya,dah lama saya tak meluahkan rasa hati kan..rasanya lepas kahwin kot....rasa nak buat blog lain tanpa guna nama saya.....tapi,malas pulak..blog yg satu ni pun asyik berhabuk je....huhu...

kurang daripada 2minggu lagi, kita akan menyambut bulan Ramadhan....harap ramadhan kali ni lebih baik berbanding sebelum ni....banyakkan amalan dan sama-sama usaha utk kurangkan dosa...=)

okla...ada masa saya update lagi ye...=)


No comments:

Post a Comment