Followers

Thursday, February 4, 2010

Diari harian....

salam...minggu yang sangat memenatkan..pada awalnya,saya menyangka dapat la rehat sekejap untuk minggu ini....tetapi jadual kuliah yang terlalu padat dari pagi hingga ke petang ditambah pula dengan assignment dan presentation yang perlu disiapkan dalm tempoh masa sejam hingga dua jam sahaja! memang betul-betul menguji kesabaran saya....huhu...

alhamulillah,semua itu berjaya diatasi...pada petang ini,semua sisters batch saya akan berkumpul dalam agenda "sister's Day Out"...mungkin satu program yang baik walupun pada awlnya saya sangat keberatan untuk pergi..hm,tengokla...cadangnya saya cume nak berehat di bilik sahaja....

malam esok, 5 Februari,saya terlibat dengan meeting bersama semua commitee untuk program COHSAS iatu program dakwah dan kebajikan di perkampungan orang asli...hari sabtu pula, saya terlibat dengan Induction Course anjuran IPHA untuk kesemua new office bearers......

petangnya mula, saya ada kelas subjek UNGS..huh...tapi assignment untuk minggu ini,belum sentuh pun lagi.....


lab report untuk subject Physical Pharmacy 1 pun saya tak buat lagi....hm..memang kena bahgi masa dengan baik la kan?

inilah cabarannya sebagai seorang mahasiswi...salah satu jihad ialah dalam menuntut ilmu...kita dituntut untuk berjihad dalam Islam...

moga-moga Allah mengurniakan kesabaran kepada kita semua untuk terus bertahan...menuntut imu itu lumrah kehidupan..tanpa cabaran dan halangan,hidup ini tidak akan bererti...kan?

ok la...setakat itu dulu..nanti ada masa, saya akan menulis lagi..

salam ukhwah dari saya....=)

No comments:

Post a Comment