Followers

Tuesday, February 2, 2010

luahan hati: 2

salam...alhamdulillah, saya dan sahabat-sahabat baru selesai menduduki midsem examination..walaupun soalan-soalan agak mencabar,tetapi saya dah melakukan dan mencuba yang terbaik...

esok,kelas akan bermula seperti biasa..dalam hati saya,'adoi..baru je nak rehatkan otak..hehe'..tetapi bila fikir balik,inilah dunia..masa terus berjalan dan tidak akan kembali..

sebenarnya,saya dah tak sabar nak balik rumah..jumpa mak ayahmadik beradik dan "anak-anak saya"..hehe...mak saya ada mengasuh 3 orang anak jiran yang saya anggap macam adik-adik saya sendiri..saya seronok melayan kerenah mereka..hehe...rasa hilang semua masalah...insyaAllah saya akan balik ke temerloh pada petang 11hb ini..

tetapi sebelum itu,saya kena siapkan semua tanggungjawab dahulu..huhu...tak elok abai tanggungjawab kan?

hm...itu je kot untuk hari ini..tak ada apa yang menarik pun...
salam ukhwah.....=)

No comments:

Post a Comment