Followers

Friday, February 5, 2010

diari harian....

salam..hari ini,saya berkesempatan untuk menulis lagi...alhamdulillah...petang tadi,saya dan kawan-kawan mengadakan konvoi ke Air Terjun sungai Pandan di Kuantan...lebih kurang 20 minit dari UIA kami...pada awalnya,saya tak tahu yang mereka ingin ke sana..perancangan di saat-saat akhir..walaupun pada mulanya,agak kelam-kabut tapi memang seronok..=)

kami bertolak lebih kurang pukul 1.15 petang iatu pada waktu kaum lelaki solat jumaat supaya tak la ramai orang sangat kat air terjun nanti...kami tiba di sana lebih kurang pukul 1.35petang dan terus solat zohor terlebih dahulu..bekalan makanan sepert roti,air,dan makanan ringan telah dibeli semasa dalam perjalanan tadi..

saya sangat excited sebenarnya sebab dah lama tunggu peluang untuk ke air terjun..hehe..konvoi ini membabitkan 13 orang yang kesemuanya sisters..hehe..selesai solat,kami telah memilih tempat yang agak tinggi dan tak ramai orang supaya aktiviti kami tidak ditonton oleh khalayak...malula kan...

alhamdulillah,memang tak ramai orang...kami beriadah sepuas-puasnya..saya rasa sangat seronok kerana dapat release tension di samping merapatkan ukhwah dengan rakan-rakan...

lebih kurang 2 jam kemudian,kami bertolak balik ke UIA..lagipun,orang dah mula ramai..tak elok kalau kami still mandi di depan orang ramai kan..hari yang menyeronokkan bagi saya walaupun terpaksa menahan sakit akibat luka-luka kecil bila terjatuh di atas batu..hehe..besela kan....

kami tiba di UIA dan solat asar...alhamdulillah,tercapai juga hajat saya untuk ke air terjun..=)

hehe...dan sekarang,saya dah pun siapkan assignment UNGS saya untuk kelas petang esok....=) bagus kan??hehe...

ok...salam..

2 comments:

  1. hehe..best men air smlm..len kali kne wat lg konvoi urgent ni..
    p/s:lagu tema=jauh from zainal abidin

    ReplyDelete
  2. hehe....betol2....kne wat last2 minit..tapi memg ramai yg nk join nti...hehe

    ReplyDelete