Followers

Saturday, February 6, 2010

diari harian....

salam..napela saya rajin nak update setiap hari kan...hm..sebab dapat release tension kot....dan dapat lupakan semua masalah walaupun sekejap...

apa yang berlaku hari ini?daripada pukul 7.45 pagi sampai 1.15petang, saya berada di pantai taman gelora,kuantan untuk mengikuti Induction course anjuran IPHA...sangat menyeronokkan...kami bertaaruf dan melakukan group binding...saya hanya sempat terlibat dengan dua aktiviti iatu pembentangan kriteria seorang pemimpin dan juga financial and time management...program sepatutnya sampai ke petang tapi saya hanya sempat join sampai tengahri je sebab petang tadi ada kelas..







tapi,kelas petang tadi cancel pulak.hm..jadi saya dan roomate bercadang untuk ke ECM beli barang-barang yang dah habis...tapi,saya agak moody tadi dan saya balik ke UIA tanpa beli apa-apa pun...

saya tak sabar nak balik rumah khamis ini..tak sabar nak jumpa "anak-anak" saya..ini gambar dorang..









comel kan?hehe..saya selalu main dengan dorang setiap kali balik rumah...rapat sangat dengan dorang..saya ajar dorang mengaji...sekurang-kurangnya,walaupun dorang kecil lagi,lidah dorang akan biasa dengan ayat-ayat Allah kan?

keletah dorang membuatkan saya gembira sangat...kanak-kanak yang bersih tanpa dosa..membuatkan saya selalu membuat perbandingan dengan diri saya yang penuh dengan dosa...


jadual terbaru..insyaAllah, first meeting untuk program COHSAS akan diadakan malam esok...saya bertanggungjawab sebagai setiausaha untuk program ini..doakan saya supaya dapat lakukan tanggungjawab dengan baik ye....thanks!

isnin ini pula, pukul 8 malam,saya ada halaqah dan saya kena buat pembentangan untuk tajuk "istiqamah and Ethics of disagreement in Islam"...tapi tak prepare lagi...


hm...ok la...salam...

No comments:

Post a Comment