Followers

Sunday, May 20, 2012

final exam is coming...



salam.....insyaAllah bermula jumaat minggu depan,kami akan menduduki final exam utk semester ni..bagi saya,ini cabaran baru utk saya..final exam semester lepas,saya berdepan dengan alahan mengandung yg teruk..alhamdulillah saya berjaya laluinya dengan baik..
semester ni,saya baru melahirkan anak..moga-moga Allah memberi kemudahan kepada saya utk melakukan yg terbaik..sepanjang saya exam,suami saya akan ambil alih utk jaga hasya supaya saya boleh lebih fokus pada study...saya percaya pada keberkatan..insyaAllah,anak yg baru lahir ini akan memberi sejuta rahmat dan keberkatan kepada kami..kami percaya setiap anak yg lahir membawa rezeki masing-masing..
insyaAllah saya akan usaha yg terbaik dan bertawakal kepada Allah..

doakan saya dan kawan-kawan berjaya dengan cemerlang dalam exam ni ye..=)

1 comment: